Guide til effektive strategier

Denne bog er en praksisnær tilgang til at arbejde med it-relaterede strategier, der sikrer eksekvering og forretningsværdi. 

Bogen opsummerer vores vigtigste viden og erfaringer fra strategiarbejdet, når organisationer står over for komplekse forandringer i relation til it, cloud, sikkerhed, data, platforme og digitalisering.

Udfyld formularen og modtag bogen i din e-mail

Du bliver samtidigt tilmeldt vores nyhedsbrev, hvor vi deler viden og inspiration med it-ledere ca. 1 gang om måneden.

IT ADVISORYs konsulenter

Få et uforpligtende sparrings- og inspirationsmøde

Som uvildige it-rådgivere hjælper IT ADVISORY  virksomheder og organisationer, når de står over for komplekse ændringer inden for IT og digital forretning.

Vi tilbyder et uforpligtende sparrings- og inspirationsmøde med en af eksperterne hos IT ADVISORY. På mødet tager vi sammen afsæt i din situation, deler vores viden og erfaringer, reflekterer i fællesskab og hjælper dig videre.

Skal vi tage en snak?

Ring eller book et uforpligtende møde

Kontakt IT ADVISORY

Flere artikler og modeller

Læs vores artikler og bliv klogere på it strategi i vores inspirationsunivers

Tillid og tryghed er afgørende faktorer for effektiv vidensdeling og samarbejde – både i fysiske og online møder. Virtuelle møder må ikke ses som en digital kopi af et fysisk møde – alligevel kan det være svært ikke at overføre velkendte mødevaner og måden vi danner relationer på til det virtuelle rum. Det vil vi hjælpe dig med at undgå!
Begrebet retrospective er en vigtig del af praksis i agile metoder, men er også værdifuld i mange andre sammenhænge. Formålet med et retrospective er kort, at lave en fælles refleksion over den seneste periodes arbejde på godt og ondt. I denne artikel deler vi vores perspektiver og tilgange med udgangspunkt i den visuelle tegning Sailboat Retrospective, som du kan anvende eller lade dig inspirere af.
IT ADVISORY’s Reference IT Operating Model er et rammeværktøj til at forstå, analysere og designe det samlede it-leveranceapparat i en organisation. Modellen kan hjælpe med at skabe et fælles sprog, forståelse og overblik over hvordan it-services leveres og skaber værdi.